Ilha Grande zaterdag 10 juli - Reisverslag uit Ilha Grande, Brazilië van Frederika - WaarBenJij.nu Ilha Grande zaterdag 10 juli - Reisverslag uit Ilha Grande, Brazilië van Frederika - WaarBenJij.nu

Ilha Grande zaterdag 10 juli

Door: frederikaklatter

Blijf op de hoogte en volg Frederika

10 Juli 2010 | Brazilië, Ilha Grande

Vanmorgen op tijd op pad. Boottocht zoeken. Gevonden. Het weer was beroerd. Geen zon en veel regen. Maar op de boot en in het water deert dat niet echt. Weer gesnorkeld. niet veel vissen. En gezwommen in de zee met enorme golven. Heerlijk erin duiken. Bij de tweede stop moesten we met een klein bootje naar het strand. Die kon echter niet ver genoeg komen, dus overboord en laatste stukje waden. Handdoek in de lucht.... Komt er een enorme golf. Helemaal onder dus. En...mijn handdoek kletsnat.
Terug tijdens de eerste helft van het voetballen. Meteen op het terras plaatsgenomen. Met een enorme bord patat voor me de tweede helft gezien. Ach die Duitsers. Zijn ze toch nog tweede. Morgen de wedstrijd!!! Iedereen denkt en hoopt dat Spanje gaat winnen. Immers Nederland heeft Brazilie uitgeschakeld. We zullen zien.

  • 11 Juli 2010 - 07:05

    Hilke:

    Moi Friek, Aan de lengte van je verslagen kan ik zien dat je zo langzamerhand aan vakantie toe bent, hahaha. Ook de lezers raken een beetje reageer-moe? Leuk dat je het toch volhoudt! Ik probeer iedere keer iets te bedenken en daardoor verschilt het flauwekul niveau ook nogal ... Ben er inmiddels helemaal aan gewend om iedere dag te kijken en dan de nieuwe verslagen voor oma in word op te slaan (grotere letters en zonder al dat geel) en naar mama te mailen zodat zij het uitprint en meeneemt naar oma. En de nieuwe foto's op de pc opslaan en dan op een fotokaartje zetten zodat mama 'm mee kan nemen voor oma haar digitale fotolijstje of dat ik 'm zelf langsbreng. Na een smoorhete zaterdag hebben we vannacht flink regen, wind en onweer gehad. Vandaag zal het wat minder heet worden. Vanavond gaan we bij Aldrik en Cobi het voetballen kijken. Jan moet nog 4 dagen werken en heeft dan vakantie. Tot woensdag! Groetjes Hilke (en Jan leest de verslagen ook steeds hoor, maar is niet zo reageerderig)

  • 11 Juli 2010 - 09:17

    Jantina:

    Hoi Frederika,
    Hilke heeft gelijk steeds minder reacties. Maar misschien komt het door het warme weer hier dat niemand zin heeft om achter de computer te zitten. Ik zelf heb iedere keer met veel plezier je verslagen gelezen, moet eerlijk toegeven dat ik ook niet zo reageerderig ben. Nou je reis zit er bijna op, jammer he?
    Ook wel lekker denk ik dat je terug kan om je familie te zien, natuurlijk. Hey nog een hele fijne vakantie en we zien elkaar.
    Groetjes.

  • 11 Juli 2010 - 09:27

    Truida:

    Ha moi,ik dacht zal ook nog even reageren.
    We hadden 30 streep regen vannacht maar het is hier nu al weer bloedje heet.Gewoon niet bewegen dan gaat het wel haha.
    Vanavond gaat het gebeuren ik heb de slingers al weer hangen,jij gaat zeker ook weer kijken.
    Trouwens Duitsland is derde geworden.
    Groet'n oet Grun'n

  • 11 Juli 2010 - 21:46

    Iris:

    hoi frederika

    bah bah bah bah echt****** dat we hebben verloren!!!!!!!!!!!!! ik baal er echt van!!!:(:'( ik heb bij nicole gekeken en erwin nicole en ik hebben gelijk alle vlaggetjes weg gehaald. ben helemaal depresief!!!!!!!

    hoop je woensdag te zien.ik ga woensdag op vakantie met hennie nicol en erwin naar lauwersoog. weet dus niet hoe laat ik daar naar toe kan gaan om jou nog wel even te kunnen zien.

    groeten iris

  • 12 Juli 2010 - 11:12

    Frodo:

    Heey Frederika!

    Ik heb me net aangemeld! Kort even een paar reisverslagen gelezen en de foto's daarvan gezien...WAT ONTZETTEND GAAF!!! Super dat je bent gaan hangen aan zo'n driehoek...(hoe noem je 't ook alweer? :$) En snorkelen, en duiken, gewoon doen!!! Het snorkelen is leuk, maar het duiken is zó rustgevend! Haal je dan ook je duikbrevet? Gaan we 'n keer duiken!

    Ik vind 't ook erg jammer dat ik geen gym meer kan geven bij jullie op school! Mocht er weer formatie komen...ik ben op de woensdag- en donderdagochtend nog vrij!!!

    Tot snel!!! En goeie reis!!!

    Groetjes Frodo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, Ilha Grande

Frederika

Actief sinds 22 Maart 2010
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 76590

Voorgaande reizen:

13 Maart 2023 - 08 April 2023

Nepal 13 03 tm 8 04 2023

30 Juli 2010 - 14 Augustus 2010

Kenia, Mombasa Noord

11 April 2010 - 14 Juli 2010

Zuid-Amerika(noord)

Landen bezocht: