Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Frederika - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Frederika - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek

Door: frederikaklatter

Blijf op de hoogte en volg Frederika

30 Juli 2010 | Nederland, Groningen

Donderdag 29 juli

De koffer is gepakt. Deze keer een stevige harde koffer. Gewicht 20 kilo.
Vrijdag vertrek ik met de trein naar Schiphol.
Heb de treinkaartjes al via het internet geregeld, handig!!!
Ik reis 's nachts en zal daar om 4 uur in de ochtend (5 uur keniaanse tijd) landen. Reistijd ruim 9 uur.
Voldoende tijd om al de reisboeken van Kenia door te nemen en plannen te maken.
Twee weken hopelijk mooi weer.
Hotel Travellers Beach, here I come.
Mombasa Noord.
Aan het strand van de Indische oceaan en aan de lokale weg naar bijvoorbeeld de stad Mombasa.
Matatu's (kleine busjes)in overvloed.
Super zin.

  • 29 Juli 2010 - 23:46

    Jantje:

    Och ook alweer op reis! Jan en Hilke gaan morgen en ik ook. Grappig hoor.
    Veel plezier en mooi weer daar!!
    Ik ben even een weekje uit de lucht, zal daarna wel laten horen hoe het was :)
    Doei, X

  • 30 Juli 2010 - 06:35

    Cathelijne:

    Heel veel plezier! Geniet van je tweede avontuur. Wellicht verloopt deze met wat meer ontspanning?

  • 30 Juli 2010 - 07:24

    Jan & Hilke:

    Veel plezier! Wij vertrekken rond de middag met de caravan richting Gelderland. Doei!

  • 30 Juli 2010 - 11:54

    Truida:

    Hoi, ik kan er niet aan kijken,maar je maakt alweer een lange reis.
    Geweldig, ben je al bijgekomen van de vorige en de 4 daagse?
    Wens je veel plezier en hoop weer veel reisverslagen te lezen.
    Groetjes Truida.

  • 01 Augustus 2010 - 07:42

    Coby:

    Hoest in Kenia?? Mooi weer daar? Op het ogenblik is het in Oostenrijk regenachtig maar daar zal in de loop van deze week verandering in komen en gaat het weer richting mooi weer, dus als wij daar aankomen zal het hopelijk goed zijn. Heb gisteren mijn nieuwe puppy uitgezocht. Wat een lief scheetje. Had de keuze uit 6 puppy,s , dus erg moeilijk om te kiezen maar deze sprong bij mij op mijn knie en heeft de hele middag bij mij gelegen en toen was de keuze voor mij niet meer zo moeilijk. Na de vakantie kan ik Rody ophalen. Verheug me er nu al op.
    Wens je een heel mooie vakantie. Je krijgt de groetjes nog van Björn en Ida( bam,bam en da, da).
    Doeg.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frederika

Actief sinds 22 Maart 2010
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 76616

Voorgaande reizen:

13 Maart 2023 - 08 April 2023

Nepal 13 03 tm 8 04 2023

30 Juli 2010 - 14 Augustus 2010

Kenia, Mombasa Noord

11 April 2010 - 14 Juli 2010

Zuid-Amerika(noord)

Landen bezocht: